zero

306594_eea43de5b8ee1b8612af91c662277151_largeVreau să spun multe, nescoțind nici un cuvînt. Înteleg că am dificit de comunicare, pentru că mă închid, mă închid pentru că emoțional sunt zero, emoțional sunt zero pentru că nu văd sens în emoție, nu văd sens în emoție pentru că m-am dezvățat să comunic, m-am dezvățat să comunic pentru că am dificit de comnunicare. Cerc vicios. Sunt în stare suspendată, între cer și pamînt, între realitate și vis, între tristete și bucurie….Sunt între, pentru că nu pot defini stare.

Dar mi-e interesant cît va dura, o veșnicie sau încă cîteva zile și va trece. Și mai apoi ce? iar zîmbind, iar naivă, iar uimind pe cei din jur prin firea pozitivă, iar fiind un fluture de vara pierdut în zilele tomnatice, un joc pentru plictisiți. Un joc dea”cine e Ea?”. Un joc fară sfirșit. Un joc care mă irită. Un joc,  doar un joc, nimic serios.

Ce sunt?

Sunt mașină. Mașină fară roți, care fiecare are în ogradă. În care se joacă toți copiii.Cu un pic de efort, mă deschid, însă nu pentru toți, pentru cei ce vor să joace. Se așează la volan și își imaginează cum o conduc pe a sale drumuri imaginare. Însă realitate e că sunt o mașină fără roți, iar tu ești copilul care stă la volan.

Unde plecam azi?

Lasă un răspuns

