Priviri+Zîmbete = Viață

2ad3ac801f24c085726da7d32d2a87ea
Această zi era menită a fi una nu simplă. Chiar de la înceăutul începuturilor, ora 00.00, pierdută cu dorința de a fugi de realitate, pierdută între gînduri, între dorințe, între dureri…visuri, Visuri..mai precis doar un VIS în care m-am cufundat, cred ca era ora 3 sau 4 dimineața, acel Vis. Era prea real,mai real ca 3D sau 5D, de aia cred nu îl voi uita în scurt timp. Acea pereche de ochi, OCHI VERZI, atît de familiari. În astfel de visuri te pierzi căci cînd te trezești nici nu înțelegi unde e realitatea, acolo? aici?…simțeam mirosul, simțeam suflarea, acea răsuflare prea familiară acea rasuflare pe care vreu s-o mai simt…m-am trezit brusc, cu dorința de a mă întoarce înapoi, însă, ce s-a pierdut,pierdut a rămas, era un fel de învălmașeală (visul nr 2), și tot căutam acei doi ochi verzi…îmi pare că e prima dată cînd îmi controlam visul, însă nu am găsit ce căutam…
Ok,revenită la realitate, cu o presimțire stranie, am fugit la universitate, unde măcar putin am scăpat de manie,de dorința de a căuta. După universitate, am petrecut un timp frumos cu o colega de grupă, birfit birfit birfit. Dupa despartire de ea, am început vînătoarea de priviri și zîmbete(pe drum spre biblioteca)….și iatămă în troleu, zîmbind căci viața e frumoasă, o stație, două, ușele se închid, „Următoarea stație…” întorc privirea, și…și acei doi ochi verzi mă privesc, pupile dilatate…fiorii îmi fug prin tot corpul, abea îmi controlez valul de gînduri ce devine tot mai mare…
Hah, nu, nu e poveste cu happy end, sau ceva de gen…fiecare a iesit la stația ce îi era menită, fără cuvinte, doar priviri…
Am traversat parcul zîmbind, am primit multe zimbete și priviri ca raspuns…
ZÎMBESTE! PRIVEȘTE ÎN OCHI!TRĂIEȘTE!

Lasă un răspuns

