Nu doar film…

Rareori gasesc filme ce-mi plac, ce mă intrigă, de obicei sunt prea previzibile. În căutarea unui film, un cunoscut mi-a sfătuit o listî întreagă, iar azi regasind dorința de a lenevi tot în aceiași stare tulburată ca de obicei, am decis să ma uit la unul din filme.
Am ales Jane Eyre. Trailerul nimic concret nu-mi spunea, o istorie banală despre o fetișcană parăsita de orce strop de fericire, plus si pierdută în acele timpuri cînd femeile nu avea nici un drept. Sceptic am început să privesc. Nici nu am observat cum m-am scufundat în acea lume, în viața tinerei Jane, în copilăria ei, în adîncul sufletului ei. E ca și cum eram fantoma prietenei ei ce moare la începutul filmului, fantoma acelui suflet ce retrăiește pentru ea și îi vrea doar binele. Îi urmăream fiecare secundă din viață, fiecare emoție, atît de adevarată. M-am scufundat așa usor în această istorie, și doar spre sfîrșit, reîntoncîndumă la realitate, m-am dezămăgit, căci doar în filme există frumusețea sufletului curat.

Lasă un răspuns

