29 septembrie

Toamnă, mai precis 29 septembrie…toată ziua pierdută pe teme….UUU-huu!! și totuși logica a decis să mă ajute la desen tehnic…însă gîndurile îmi zburau mereu departe, toată ziua…de la miezul nopții pînă acum. Înotam între acele picaturi dulci ale memoriei, între priviri și voci mereu răgușite. îmi aduc aminte pînă și primele cuvinte șoptite..și acele 2 voci urlînd în cîmp. Țin minte și acea tortă de caramelă, că paremise am dat examenul la cursul de engleză…și acele banane cu care te hraneam cînd erai la volan…hah, și cum fugeam prin coridoarele întunecate ale teatrului (da asta trebuia să rămînă în secret)…și cum ne ascundeam în vestiarul pentru vip …și cum improvezai molfăind bomboana… chiar și la spectacol ai avut tupeu să molfai, tupeul pe care îl ador….țin minte atingerile(vise, cum le prefer să le numesc)….țin minte multe, chiar prea multe legate de tine….da, si ochii, acei ochi cu privirea speriată cînd mi s-a facut rau…..
și acea privire din intuneric, cînd la 12 de noapte ți s-a facut plictisitor la lucru…….
AAAAAAHHAHAHHAH….da, țin minte și prima ipostază în care te-am văzut….în chiloți, îl jucai pe superman….
Mi-e dor!!! și LA MULȚI ANI!
MEREU VEI FI COPIL,PÎNĂ CE CREZI CĂ EȘTI COPIL
(cuprind)
7d6d8e37baa27186ede6dc6b2e651c893