Lume…

Mă uimește lumea din jur…mă uimesc oamenii, hai că nu toți, doar unele specii… Deja de o lună folosesc prea des transportul public, și asta lasă și o urmă în perceperea omenirii…Îmi place să-i urmares, acești omeni, închiși în lumea sa mărginită de principii…unii așa-s de draguți, alții, îi numesc mai degrabă FENOMENE, au și ei drept la existență….îmi place să-i urmaresc, să le prind privirea, să le observ culoarea ochilor( obsesia mea ochii)…îmi place să-i cunosc din priviri, din convorbiri telefonice, pe care ei preferă să nu e aud…îmi place să îi știu, neștiindui defapt…să-i pastrez așa in memorie, să savurez existenta lor fară ca ei sa observe…
People_by_Mollicles420

Lasă un răspuns

