Acum…

61b3a3ba9fd36cb1ea2241c22b0df68d
Acum…cuvintul cheie…
Acum…STUDENTA..
Acum, imi vine sa rid…
Acum, nostalgie….
acum,trec usor cu degetele peste literele de pe tastiera…
acum,racita…
acum, imi trec ganduri care sigur nu le voi spune nimanui…
acum,iubesc dezordinea din camera…
Acum, pierd timpul…
Acum,traiesc…
Acum, imi pare acest cuvint straiu…
Acum,cred ca nu exist…
Acum, pierd realitate…
Acum, nu are cine sa ma tina…
Acum, imaginatia fuge…
Acum, imi desenez pe mina…
Acum, exist si simt…
Iar, voi gandi eu Miine…
Care mereu va fi ACUM!

Lasă un răspuns

