Soare

1 mai. Razele tale încet răzbat toate obstacolele și jucăuș îmi intră în cameră. Ce placut să-ti simț căldura. Să savurez fiecare strop din tine. Sunt în vis, dar nu dorm. Sunt aici în realitatea mea supremă…realitatea mea. Într-o transă, placută, calmă..a mea. Plutesc deasupra vieți, de parcă timplul s-a oprit. Ma uit prin geam, oameni, ei nici nu știu de existența mea, nu stiu că îi urmăresc, urmaresc cum trec grăbiți fugint de viața. Fiecare fuge undeva, de cineva, spre ceva sau cineva, ne privind in jur. Perfect, nu mă observă nimeni,îs transparentă. Cîntec perfect, are ceva el… Arctic Monkeys – 505 …îl auzi?…cuvinte simple, clare, sunet perfec ce îmi înfășoară urechile, mă dizolv în aer, mă așez pe podea,mă uit în pod, e altfel azi…e straniu….azi dimineață auzisem horoscopul, pentru mine, ca pentru scorpion ar trebui să fie o zi oribilă…nu cred, prostii, oribilă cu așa un soare? cu așa un cantec pe care precis îl voi asculta toată ziua? cu starea asta de relaxare toatală?…dacă asta e zi oribila, atunci e ceam mai placută zi aiurita de pina acum….nu pot spune că cred în horoscop, poate cîte-o dată coincide, dar e o simplă coincidență…nimic mai mult…respir…respirația grea o am de o săptamînă și ceva…simt de parcă mă atingi, as vrea s-o simt, îcet…Un val de relaxare toatală, de placere, îmi mușc buzele (da deprinderea mea de care ar trebui să scap), mușc din frumusețea de a exista pe lingă ceilalți, de a vedea și a nu fi vazuți, micul meu secret… ce ador secretele, să stii ceva ce nu stiu alții, și apoi fiecare din noi are un secret, existența mea-e un secret, secretul meu…nebună?…da, și asta era un secret…sau este, încă nu m-am decis…SOARE, cînd vei apune, nu voi fi în starea asta de relaxare, plăcere de a fi singură în brațele tale….voi fi cu ei, oamenii, în brațele lor, în rîsetele și zimbetele lor… voi fi una din ei…e rau, poate…însa să știi, cînd vei răsări iar, îți voi aștepta căldura….SOARE!
0254ea51a52168f99c4e572bf53dc6b0

Lasă un răspuns

