Micele mele creații

Cum am mai spus: Inspirația mea este oamenii ce mă înconjoara! La Cursul de Teatru în incinta Teatrului Eugene Ionesco am facut cunostință cu un grupușor minunat de oameni care ma inspira enorm. Iată cam așa a inceput așa numitul „Proiect” ce defapt avea ca principalul obiectiv SĂ-I FAC PE OAMENI FERICITI. În ce constă proiectul?…E simplu, în fiecare săptămînă făceam minimum cîte o pictura sau desen ce era dedicat unui anumit omuleț. Astfel fiecare membru a echipei noastre a primit în cadou o părticică a sufletului meu. Iată ce s-a primit:
SAM_1842
my0002my0001SAM_1843venyaSAM_1818
P.S: Ghiciți care sunt preferatele mele?

3 gânduri despre „Micele mele creații

  1. Heh…omul de artă e multirateral in toate şi are succes in totul ce e elegat de artă:))
    Bravo nastiush mă bucur tare pentru tine:))*

    p.s dar nu uita şi de „fericirea” ta:))…

Lasă un răspuns

