Dor de a fi om, de a trăi

De un an nu am scris..și e cam straniu sa ma reintorc la blogulețul meu drag.
V-aș cuprinde pe toți ce citesc aceste rinduri, dar din păcate nu sunt la moment alaturi de voi.
Așa, mici noutăți ai acestui an:
1. Sunt clasa 12…da, mă așteapta BAC-ul cu nerabdare, și gîndurile îmi bîntuie urmarind doar această temă
2. Fac niște cursuri de desen si pictura pentru a da bine examenele de intrare la universetate, chiar daca mai am frica să răspund la întrebarea la ce facultate plec
3. Fac actoria, un curs genial cu oameni geniali de care m-am indragostit din senin
Acestea cam sunt noutățile anului, principalele noutăți.
Defapt m-am reintors la blog nu de dragul scrisului și nu de dragul cititorilor care doar din greșeala mai intra pe la mine. M-am întors de dragul sufletului meu caci iar complic viata, creierul ia razna și stresat cum e îmi stresează și inima. Iată iar, iar pesimizmul a iesit pe scena dispoziției și ma face să ma gruzesc… GATA…STOP…RELUAM DE LA ÎNCEPUT.
Totul e OK, muzica bună răsuna în camera mea (deja plină de culori)…Iar domnule Stres și doamnă Dispoziție Rea va rog sa parasiți aceasta cameră. A venit timpul de a spune Sunt Fericita, pentru tot ce fac, pentru tot ce sunt.
Defapt acesta și e sensul să fii fericit pentru ceea ce ești. Aceasta înseamnă a fi OM, A TRĂI.

Un gând despre „Dor de a fi om, de a trăi

  1. Waa,eu vad că convorbirea a ajuns la apogeul perfect pentru a trece aceasta stare:))))!!!!
    Nastiush,ma bucur tare pentru asta)

    Articolul e tare) cuvintile,piesa)…cuprind:)

Lasă un răspuns

