Frică, sau doar un sentiment de dor????

Și iata-mă iar închisa în cameră, în intuneric cu o cană de ceai pe masa. Sorbind încet din unica sursa de căldură…creier răcit, inima doar un cub de gheață. Mă chinuie doar întrebarea: FRICĂ sau DOR? …
Sunt o persoană, acum încrezută, acum gata de luptă cu principii bine stabilite…Dar ce eram un an în urma, un șoricel, o gaură neagra în care piere orce fel de încredere în sine, un mare semn de intrebare…
Mi-e dor, mi-e dor de acea ținută de un simplu teenager cu blugi rupți, camașă largă, și tenishi…😀 zimbesc, zimbesc doar de la o amentire placută…mă prind că în ultimele zile am trecut la blugi și teniși, dar totuși păstrînd statutul de femeie, păstrînd acea căldura pe care trebuie să ofere o adevarată zeiță…mereu acesta era scopul meu, de a deveni o zeiță, pură, perfectă….rîd, rîd de prostia în care cred, dar cred! Acum, facînd acesti mici pași – mi-e frică. Mi-e frică, dar nu știu de ce, mi-e frică să nu pierd ceva…Sunt puternică, și voi merge mai departe, spre furtuna noilor încercari ce mă vor face să pling, dar lacrimile mă vor ajuta să înfloresc pe acel uscat de amaraciune…Si totuși mi-e dor,iar zimbesc, asta e paradoxul…stau la intersecția propriilor opinii, de parcă ar mai trai cineva alaturi, în corpul meu…două suflete, două dorințe…aceasta ar fi explicația perfectă…Iar rîd de propria prostie….Sunt fericită căci amplific de două ori fericirea fiecarui suflet care traieste în acest corp!!!

Lasă un răspuns

