O veste bună + vă recomand

O veste bună pentru toată lumea, pentru toți cititorii mei: Am găsit cum să îmi instalez diacriticele la laptopul meu😀 si ma bucur ca un copil ce a primut multe multe bomboane😀 Doar am dorit să mă împart acestă știre cu voi🙂
De asemenea as vrea să vă recomand un film care mi-a placut mult.

Acest film prezintă o povaste de dragoste între doi tineri, ceva  de gen Romeo și Julieta, dar intercalat cu acțiune și sînge.
După părerea mea este  o varianta alternativă și pentu tinerele domnișoare,căror le plac poveștile de dragoste, și petru băieți căror le plac filmele cu arme și lupte.
P.S: Încă nu m-am  deprins cu diacriticele, astfel pot face multe greșeli😀

Lasă un răspuns

