Inspiratia

Am ajuns si eu sa ma laud putin..Iata azi am dat un interviu la  un radio. Era un scurt interviu despre „Oamenii si talentele lor”. Ohh..chiar nu am cuvinte, mi-a placut. Ma simtem de parca sunt o vedeta. Defapt aveam emotii si nici nu stiam ce sa spun. De indata mi-am dat seama cat e de greu sa dai un interviu, chear daca nu era in direct si puteam face multe incercari, dar totusi e GREU!!!
Ma intrigat intrebarea „ce te inspira?”….Ah, da…talentul meu, dupa parerea mea, e a picta…Pictura chear reprezinta o parte din mine. Ador acele clipe cand amestec culorile pe paleta, si cu o simpla miscare a manii dau viata acei coale de hartie. Pai, ce ma inspira?-la aceasta intrebare cuvintele de parca curgeau din mine. Ma inspira oamenii ce ma inconjoara.Ma inspira mult prietenii mei. Oamenii simpli,ce si-au gasit Eul propriu, sau inca sunt in cautarea lui.

O doza buna de inspiratie sunt oamenii pe care poate nici nu ii cunosc cu adevarat, doar ca ii urmaresc pe facebook, sau din povestirile altor oameni,poate acesta pare straniu, dar asta e realitate.
Imi starneste minte modul lor de a fi, de a vorbi, de a se imbraca…Tocmai o scurta de o culoare oranja  ma inspira pin  la ultim neuron. Si nu din faptul ca e oranja, ci din cauza ca acel om care o poarta are acea tarie de caracter si doar printr-un zimbet sa-si arate toata indeferenta fata de parerile celorlalti. Doar prin acel zimbet atragator, sufletul ii striga „Niciodata nu voi fi subordonat regulilor voastre de asa numita normalitate”. Acest om nu vrea sa se dizolve in lume, vrea mereu sa fie in mijlocul atentiei,si o merita, caci are ce spune lumii din jur. Acest om m-a inspirat sa scriu cateva posturi pe acest blog. Acest om a fost ala care ma impins spre a fi mai deschisa, si in mare masura a contribuit la crearea unei pareri decente fata de mine insumi, caci doar cu ajutorul lui am ajuns sa ma iubesc pe mine insumi si sa ma respect!!!!
O pctura facuta de mine

P.S. Dan, la multi ani!!!! Esti unul din izvorasii mei de inspiratie!!!

2 gânduri despre „Inspiratia

Lasă un răspuns

