happy sunshine

Iata mi-a venit o idee geniala: SA SCRIU CEVA POZITIV PE BLOGUL ASTA AMARIT SI PLIN DE IDEE PISIMISTE. Dragi cititori, nu va speriati va rog, doar ca eu am deprinderea de a scri doar cand is deprimata, atunci am inspiratie. Scuzatima!!!!….ok, acum trecim la trebea. Cateva zile incoace am o dispozitie mega buna si vreau sa ma impart cu toti. De exemplu duminica a fost Halloweenul la noi in Moldova. A fost organizat pe 30 octombrie caci era mai convinabil sa-l faca duminica decat luni😀 (eh moldovenii nu respecta traditia) ….Dar oricum a fost vesel, citi  oameni costumati am vazut, cate fantome, vampiri si vrajitoare…dar eu, pai eu eram ceva de gen clovn nebun la cap si plin de energie…Serios aducandumi aminte de ziua de duminica ma sperii in ce ipostaza eram, cat de energica(oricum ma bucur pentru mine)….OK,termin cu povestirile care pe nimeni nu le intereseaza…Acum, ATENTIE, vreau sa scriu cateva reguli pentru un incepator (ca mine) in marea viata de nedreptate si pisimizm:

  1. In primul rind trebuie sa intelegi ca totul din jur, toate parerile si tot ce se intimpla cu tine e defapt proiectat de mintea ta, ex: daca crezi ca totul va fi bine, TOTUL CU ADEVARAT VA FI BINE.
  2. Nu sta si nu astepta ca cineva sa traiasca viata ta in locul tau, TRAIESTETI CLIPA
  3. Deschidete catre aventurile si sansele din jur, poate avintinduse intr-o aventura faci cunostinta cu noi oameni si iti gasesti drumul tau spre viitor

Dupa parerea mea acestea sunt 3 reguli de aur pentru a fi optimist😀 warm hug for everyone!!!

Lasă un răspuns

