De ce imi urasc ziua de nastere

Acum, doar acum pot afirma  in glas tare „IMI URASC ZIUA DE NASTERE”. Da, urasc ziua de 5 noiembrie. Stati putin, nu va ganditi ca fac parte din grupul sinucigasilor ce isi urasc trupul si viata. Nu, eu am un corp frumos, nu demult realizeasem asta😀, si o viata frumoasa si captivanta. Doar ca imi urasc ziua de nastere, singura nu stiu toate motivele dar stiu precis ca as vrea sa scot ziua asta din calendar. Pai, din ce consta o zi de nastere:

  • dispozitia de sarbatoare
  • cadourile
  • esti in centru atentiei
  • toti iti ureaza doar lucruri bune si placute
  • zimbete, zgomote create de intuziazmul celor din jur
  • o masa plina de bucate
  • torta cu luminarile aprinse
  • sampanie
  • veselie
  • rude, prieteni si oameni cit mai apropiiati

Fiecare din punctele de mai sus, luat aparte sau in combinatie cite 2-3 puncte  poate creea o zi vesela si fara griji, o zi de nastere ideala. Dar daca luam toate ingredientele si le amestecam pe toate intrun vas, se primeste o torta de cel mai groaznic birthday in viata mea. In orce caz in anii precedenti tot incercam sa organizez cumva ziua, anul asta voi lasa totul sa mearga desinistatator fara mine. Suna nice „ziua mea de nastere fara mine :D” . Mereu ziua de 5 noiembrie merge tare aiurea si inplus la asta si pling in fiecare an, doar ma dezamageste. Anul asta, nustiu ce va fi, voi incerca sa ma calmez si sa las stereotipul format timp de mai multi ani….O da, inca ma irita faptul ca cu citeva zile inainte de ziua mea, toti „prietenii” isi aduc aminte de mine si incep sa ma sune, sa-mi scrie in retelele de socializare parca spunind „nu uita sa ma inviti la ziua ta”. Ohh, da, sa nu uit de toate surprizele banale ce se repeta din an in an, ceva de gen baloane si postere si mesaje scrise pe asfalt(ok, e placut, dar hey lume nu aveti imaginatie!!!???)…

P.S: va voi povesti ce a fost de anul asta, aveti doar rabdare :*

3 gânduri despre „De ce imi urasc ziua de nastere

  1. Mane e ziua mea de nastere..fac o varsta deja frumusica…dar nu ma simt ok in aceasta zi…si asa e in fiecare an…desi ai mei imi organizeaza tot felul de surprize..eu mai bine sa ma ascund..sau sa dorm toata ziua, dar sa deconectez toate tel.. :))) ma bucur ca am gasit pe cineva ca si mine..ma gandeam ca-s deplasata

Lasă un răspuns

