Curatenie generala!

Acum ma afl in asa o situatie ca nu inteleg pe nimeni, chear nici pe mine insumi. Straniu, nu? dar cred ca  fiecare sa aflat vriodata in asa situatie. Asa se incepem sa punem totul pe  rafturi. Pentru asta totul trebuie sa dau jos pe podea, asa cu o miscare brusca ca sa se auda trasnete cum totul se strica si se sparge. Facut🙂 ! Acum cher sa incepem curateniea, sa ne aducem aminte ce si cum era, sau sa punem totul in locul nou, sa facem o schimbare. Cind era totul curat si bine, aveap prieteni ideali, pe care acum le-am pierdut in gramada asta de ganduri timpite si de teama ce vor gandi ei. Prietenii adevarati mereu ma vor intelege, ii pun pe raftul cel mai  principal alaturi de familie unde trebuie sa sterg putin praful. Facut🙂 Acum ma apuc de scoala, acolo: mmm, cu profesri treaba e buna…iata colegii, trebuie putin spalati, trebuie aruncate supararile cu termen de valabilitate expirat. Poza de toamna ploioasa trebuie schimbata pe o fotografie cu frunze colorate ce inspira spre fapte nebunatice. Facut🙂 Acum cu incetul am ajuns la setarile dispozitie mele: aici doar trebuie adaugate mai multe zimbete si  curatita cu grija acea luminita ce apare in ochi, deasemenea trebuie varsate in chiuveta  lacrimile fara sens. In gramada a mai ramas si asa numita „viata personala”, iata aici cher ma intreb, poate o dau la gunoi, caci ce viata personala poate fi la virsta mea?…sau poate las ceva ce e mai principal, poate e „marea dragoste a vietii mele”. Chear e greu…totusi poate arunc, caci is saturata de  semnul mare de intrebare ce imi sta infipt in inima, poate arunc inima impreuna si cu semnul asta de intrebare….posibil doar sa curat de gandurile astea timpite si sa astept, doar sa vad daca va mai inflori aceasta”floare” a dragostei, sau se va ofeli si o voi arunca mai apoi?…Stiti acest sentiment, cind faceti curateie si dati peste un obiect ce va e drag, dar la moment nu stiti ce sa faceti cu el…desigur ca ati avut asa moment…SI CE ATI FACUT? ATI ARUNCAT? SAU ATI LASAT?

P.S. dar eu am aruncat tot gunoiul…si toate nedumerirele…si acum totul e curat in cap si in inima🙂

Lasă un răspuns

