Destainuire (sau ceva de genul asta)

Deja  de cateva zile ploua. Hmm…da, imi place ploaia. Chear uneori, ploia este tot cemi trebuie, sa aud cum se zdrobesc picaturile de ploaie.  Toti noi avem asa momente cand vrem sa dam drumul lacrimilor, dar din oare care motive ne abtinem. Picaturile alea mici ce cad din cer, pentru mine, sunt toate emotiile tinute in sine. Doar in timpul ploii deparca ma simt libera. E o libertate pe care nimeni nu o va intelege, nici eu. E o libertate emotionala, doar cand plou emotiile zboara nemotivate. Simplu fac ceva, nemotivat, caci numi trebuie motiv si nu tind spre un scop. Simplu nu vreau nimic.Ma contrazic, da?….In timpul acestor cateva zile mi-am pus multe intrebari, inspecial ceea ce priveste relatia cu cei din jur. Da, recunosc: ador singuratatea. E  foarte simplu, si imi place mutl. Dar in orce masura imi trebuie si comunicare. Da, acum am ajuns la un nivel cam superior al singuratatii, ma tem de oameni. NU, nu e o frica panica si nici nu am de gand sa fug urlind ” AAAA, aujutor oameni in jurul meu!!”. Doar, nu vreau sa ma atasez de nimeni, nu vreau sa iau aproape de inima, sa mi se bage in suflet. E simplu, in orce caz pentru mine. Da, voi regreta si imi voi da seama candva ca asta e o prostie, caci comunicarea e o necesitate pentru un om normal. Dar cine a spus ca atunci cand comunici trebuie totul luat aproape de inima si chear trebuie sa ai persoane ce in orce moment vor fi alaturi. HA-HA da stiu ca nu e interesant. Dar fiecare sa-si puna o intrebare, ce cu adevarat le trebuie, si sa decida pentru el insusi. FIECARE FACE ALEGEREA SA, EU AM ALES DEJA(dar in orce caz poate se va schimba)

P.S: daca va inscrieti in lista prietenilor a cuiva, chear intrebativa oare suntem prieteni adevarati si chear va trebuie asta. Nu fiti ceva de gen Facebook-hadeacii, ce cuprinde mii de prieteni, fiti un om adevarat cu doar cativa prieteni.

Lasă un răspuns

