Masca

Nu demult privisem din nou filmul „Mask”. Oh, ador filmul, si Jim  Carrey joaca in rolul principal. Imi pare ca toti ar vrea asa o masca, in orce caz eu da😀. Cred ca mi-ar sta bine cu pielea verde😀 .  De as avea asa o masca, ha…cine si-ar fi dat seama ca eu am colorat tot orasul in rosu cu buline negre😛 si peste tot as schimba Chisinau in BUBURUZAcity (pai, asa macar Chisinaul se va deosebi cu ceva de alte orase)😉  pai totusi pierzind firul somnului, deja intuziazmata de idei, am intrebat parerile altora. Si iata ce miau raspuns la intrebarea”ce vei face daca vei avea o masca, ca in filmul MASK?”

  • m-as pricali de toti profii mei(levie)…as agrabli un banc…si mi-as cumpara un s class nou =) Andriesh

Oh, Andries, ce sa spun- idee buna…sa ma plimbi, te rog, cu masina cind ti-o iei

  • i-as speria pe toti care ma inerviaza pin la culme(adic pin n-or incepe a plinge) Kristinca

He-he😀 , cam mo uimit acest raspuns, sper ca eu nu te inervez😀

  • as fuma un joint si m-as apuca sa cant le chitara in fata la 50000 de oameni Maria

Waw…vreau sa vad asta!!!

  • nustiu ce sa raspund…nu as face nimic…nu cred ca as folosi-o…ma simt bine asa cum sunt si nu vreau nici o masca Colea

Ceva sincer ce merita respect, dar oricum nu cred ca nu ai dorinte ascunse pe care in realitate nu le-ai face😛

  • As fura o banca, sau bani de la un om bogat…daca am bani am practic tot, restul si fara masca pot face  Dimka
  • As face asa ca el, Jim Carrey Dima
  • As folosio numai pentru a face bine, pentru a schimba oamenii Mihaela

Ce pot spune, fara rau si binele nu are sens, o lume doar buna e o lume dezechilibrata

  • credca as incerca ceva ce inainte nu-mi permitea bunul simt si educatia Sophy

Complet de acord😀 , cite o data educatia multe nu-ti permite

  • ap,daca sincer,as face niste ,,controale,,  as ancheta persoane care ma intereseaza… de exemplu sa aflu ceva de la ele…mi-as bate joc poate de cineva,sa rid ….si poate as fura din magazine,haiiineeeeeeeeee multe multe haine,si bijuterii Mariana

Da, haine, bijuterii…visul tuturor fetelor🙂

  •  mmmmmmm……as face ceea ce o facut jim carrey…. oo….i-as atamsti la profi…sau as dibili pe strada…sau m-as face presedinte… o gramada poti face Ala

Ha-ha,Ala presedinte, vreau so vad si pe asta!!!…😀

Trecand asa de la o ideie la alta, sarind de la un om la altul, imi dau seama ca fiecare din noi are ceva ce nu-si permit sa faca….Multi din noi cred de ar avea bani ar face orce, si-ar permite orce. Defapt asa si este, in zilele noastre lumea din jur este materiala si realista….si toti traiesc dupa principiul „Ai bani,ai totul”…Dar sunt si tineri ce au idei geniale, neobisnuite  si tind spre realizarea lor…Hai sa fim noi acesti tineri,  noi Noua generatie, ce va lua locul parintelor nostri, doar noi putem schimba principiul vetii. HAI NOI SA CONTROLAM BANII, DAR NU EI PE NOI…Deasemenea hai sa ne controlam viata, sa ni-o facem interesanta de parca fiecare din noi are acea masca, dar nu trebuie ne pierdem personalitatea noastra….

P.S. multumesc la toti ce mi-au raspuns…fara voi nu as avea ce scri….hug!!!

Lasă un răspuns

