SIMT CA NU-MI AJUNGE CULOARE

Ma-am trezit de dimineata, de la un ris incet…capul mi-era cetos…eu-somnoroasa, inca cu un picior intr-un vis straniu si deja cu celalalt picior in realitate…..deschid incet ochii, cam numi dau seama unde ma aflu…oh, da…am dormit la o prietena…eram 3 fete, prietene…eu dormea, adica deja m-am trezit de risul celorlalte doua…in creier ceata, oh da, si-n ochi tot, unde mi-s ochelarii?!?…incerc sa prind un gand cat de cat logic, sau cel putin un gand…dar numi vine nimic in cap… ma duc in baie, spal fata cu apa rece…m-am trezit cat de cat,dar totusi nici un gand….plec acasa…somnoroasa, ies la etajul 6….penibil….ma intorc la ascensor….iesind din bloc ma uit la buburuza aia gigantica din fier, rosie,  cu pete negre si cu un zimbet pin la antene(daca le-ar avea)…nu nu-i iluzie, e adevarata…doar o decoratie….ceva ce ma face sa zimbesc…totul verde imprejur, nici nu am observat cum cestiile alea verzi ce cresc cu zi ce trece si se numesc frunze, nici nu am observat cum au aparut pe copaci….imi dau seama cu adevarat ca vine vara….mai este in jur de o saptamina…anul scolar a trecut repede…si in ultimele saptamini simt nevoia de o schimbare…de a adauga culori vii in viata mea palida….doresc sa creiez ceva nou, dar acea teama de a nu putea prinde un oarecare  gand, ma opreste….acum nu pot prinde nici o idee…acum simt ca sunt pregatita pentru a creea ceva nou…acum cind frica e in punctul sau maxim, cand deja nu inseamna nimic, caci m-am deprins cu ea….cad intre ginduri, si nu vreau sa ma prind de nici unul din ele, nu vreu sa zbor si sa urmez aceiasi idee…vreu sa cad in continuare, in acel intunerec, sa fiu imbratisata de acel negru- cea mai intunecata tonalitate a tuturor culorilor…vrau sa gust din fiecare culoare…si intr-un moment sa ma inalt, fara nici o picatura de frica, sa zbor intre cer si pamint (ca o buburuza🙂 )…sa aprind o lumina ce va transforma acel negru in mii de culori vii si neastimparate….scap de frica si imi transform viata intr-un curcubeu…

P.S. nu am baut nimic  alcoolic seara, pur si simlu o nedumerire de dimineata…

Lasă un răspuns

