Gindurile unui afemeiat

Inca o zi din viata asta amarita. Ohh…nu, nu e amarita. Chear uneori e foarte, foarte vesel. Dar azi nu e ziua aia super vesela, azi creierul s-a trezit din hibernare si da idei filozofice.Filozofia asta se scurge din mine de parca as scurge lacrimile pe care leam cauzat atitora fete. Ohh…fete, fiintele astea naive, carora le acorzi putin atentie si apoi dispari din viata lor de parca zburatorul ala descris de atiti poeti. Pot afirma si eu ca sunt un poet, poetul sufletelor indragostite, cu o viata spirituala in desfaserare, as putea scrie poezii de dragoste dar nu am muza….Iata ce imi trebuie o muza…O fiinta, o fetiscana ce sa cuprinda toata ampluarea calitatilor….tot, sa fie totul…sa-mi fie un prieten, o prietena,sa-mi fie iubita, sa-mi fie un copil, sa-mi fie mama, sa-mi fie alaturi nefiind linga mine…serios nu-mi ajunge acea iluzie de dragoste, anume ILUZIE….m-am saturat de cuvintele ce imi mingie dragoste de sine, sunt un Narcis, sunt un afemeiat si nu ascund aceasta…imi place sa ma joc cu sufletele REZISTENTE a reprezintantelor sexului slab(da, sufletul REZISTENT, nu am gresit, caci aceste fiinte neajuturate au un suflet rezistent la tot, prin cite trec ele fiind atit de emotive prin atit nu ar rezista sa treaca nici un brbat)…de atitea ori m-am jucat cu ele, facand-o special sau din greseala, sa va spun cinstit de la inceput doar vroiam sa-i arat la toti, dar mai degraba mie insami, cat de cool sunt…si acum, am ajuns la o dependenta de a ma anvinta spre o noua destinatie, de a cuceri noi suflete….e o boala, vreau sa scap de ea, unde sa gasesc leacul?…vreau sa o intilnesc pe EA, so iubesc, sa fiu iubit, si sa ne traim viata noastra,DOAR A NOASTRA….dar cum?cum  o pot intilni, cum sa-o iubesc daca inima mea e doar o sala de teatru, unde eu sunt actorul si joc rolullui Romeo a tuturor Julietelor din sala….da, iubesc pe fiecare fata ce intra in viata mea…fiecare reprezinta o pietrecica pretiosa in colectia mea de diamante…tin minte macar cite o clipa petrecuta cu fiecare din ele…sunt nebun, chiar sunt gelos cand vad pe cineva din ele fiind ferecite cu un alt afemeiat ca mine…serios, sunt nebun…doar gandul ca am fost iubit si admirat de atitea printese ma incalzeste cu o caldura rece. E falsa ideia mea de viata, ma insela insasi propria idee…credeam ca ele, fiintele astea fine, m-au facut asa….doar ca eu sunt un timpit fara tarie de haracter, nu puteam spune NU la fata care cerea sa fie iubita, ochii careia cereau asta….Atingand tema ochilor, ma mira una, cat is pasionat de ochi, cit cred in ideea “cit ochii te privesc cu caldura, cu o flacara ce arde dinauntru, atita timp  sufletul,ce se ascunde in spatele lor, iti apartine tie”, dar nu tin minte nici o perece de ochi ce ma priveau cu dragoste..tin minte  mirosuri, tin minte buze, tin minte piele fina…dar ochii?…hey…nici o perecehe de ochi ce sa-mi luceasca in memorie…………..O cafea, imi trebuie o cafea……..Acum fumez, ma uit la fum ce se imprastie in camera….e intuneric….mirosul de cafea se amestica cu fumul…ador asa clipe, cind creierul mi-e deja blocat,inima mi-e obosita, si nu vreau nimic inafara de liniste, intuneric, o tigara si o cafea…..

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

2 Responses to Gindurile unui afemeiat

  1. interesant articol… ochi ce să lucească e ceva ce dacă ajungi să îi vezi îi ţii minte mereu ))

Lasă un răspuns

